Parttime Financieel Administratief Medewerker

Wij zijn op zoek naar een Parttime Financieel administratief medewerker. Ben jij werk zoekende of ben jij al werkzaam en wil je graag een baanswitch? Dan is deze vacature voor jou!

dec 21, 2020

Over Mijn Papierwerk:

Mijn Papierwerk haar missie is om, simpel en doelmatig,  klanten goed en vertrouwd bij te staan met het sorteren, het ordenen en het registreren van hun persoonlijke privé administratie om belangrijke informatie inzichtelijk te krijgen.

En klanten in staat te stellen om beter en efficiënter gebruik te maken van de benodigde deskundigheid. 

Mijn Papierwerk organiseert jaarlijks een overleg met meerdere deskundigen om een klantendossier te laten toetsen op fiscaal -, juridisch – en financieel gebied. Om het vervolgens met de klant te bespreken.

Kortom: een dynamische omgeving waarbij veel gebeurd. Geen dag is hetzelfde. We bestaan inmiddels 16 jaar en wij zoeken zo snel mogelijk versterking in ons team.  

Wat ga je precies doen?

Jij wordt verantwoordelijk voor het op orde houden van de administratie van onze abonnees. Je werkt hierbij samen in ons team met deskundigen.  Daarnaast vinden we het belangrijk dat je meedenkt en verwachten dat je met informatie komt die jij tijdens jouw studie of werkervaring hebt opgedaan. Je werkzaamheden zijn:

Het sorteren, ordenen en registreren van de administratie van onze abonnées; het signaleren van onduidelijkheden en/of ontbreken van belangrijke stukken; opstellen van bespreek- en overlegpunten van de relaties voor onze interne overleggen; maken van korte gespreksverslagen; maken van uitnodigingen naar relaties voor overleg; opnemen en beantwoorden van telefoon; meedenken over verdere ontwikkeling van werkprocessen.

Wie zoeken we:

Je hebt bent bezig of hebt een afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting financiële administratie;

Je bent flexibel beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;

Je hebt ervaring met diverse computersystemen;  bij voorkeur CRM (relatiemanagement) systeem;

Je bent analytisch sterk en administratief een kei; je zoekt alles tot op de puntjes uit en werkt zorgvuldig;

Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, kunt zelfstandig je werkzaamheden uitvoeren; maar bent ook een Teamspeler;

Je wilt werken aan een dienstverlenende activiteit waarbij je een grote rol kunt spelen in klanttevredenheid en ontzorgen van de relaties;

Je bent flexibel om in drukke tijden meer uren te werken;

Woonachtig in de omgeving van Berlicum;

Wat bieden wij jou:

Er is meer belangrijk dan alleen het salaris. Daarom worden er regelmatig gesprekken over je ontwikkeling gehouden. Hierin kijken wij samen met jou naar je carrière pad en ambities en hoe hier vorm aan te kunnen geven.
Wat kun je verwachten? Buiten je marktconform salaris krijg je een mooi aantal vakantiedagen, korting op verzekeringen en een aantrekkelijke pensioenregeling.

Als administratief medewerker maak je onderdeel uit van een gedreven en gezellig team waarin ze iedere dag met veel plezier klaar staan voor onze klanten. Binnen het team heerst een informele en open sfeer. Iedereen heeft zijn/haar eigen specialisme en verantwoordelijkheden binnen het team en ze ondersteunen elkaar daar waar nodig.

De start is per 1 januari of 1 februari 2021. Ben je geïnteresseerd geworden door ons verhaal, de rol en denk je dat je alles in huis hebt om deze rol tot een succes te maken? Dan komen we graag met je in contact!

Als je solliciteert voor deze functie willen we je graag uitnodigen voor een persoonlijk gesprek, waarbij wij meer inzicht kunnen krijgen in jouw persoonlijkheid en cognitieve vaardigheden.
Zo komen we er samen sneller achter of we een juiste match zijn. Het gesprek duurt gemiddeld 30 minuten.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op: william@financieelwerk.nl

– Contractduur 12 maanden
– Parttime uren: 24 per week
– Soort dienstverband: Parttime, en bij goed functioneren een vast contract
– Een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring.
– Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, je krijgt de mogelijkheid je verder te ontwikkelen in je
vakgebied door het volgen van opleidingen en cursussen.
– Aanvullende betalingen: Vakantiegeld en jaarbonus
– Werkschema: Flexibel  

 

Korte toelichting gelieerde ondernemingen:

Mijn Papierwerk werkt samen met onze andere werkmaatschappijen, te weten:  

BeFiNet: verzorgt boekhoudadministratie van ondernemers, zorgt voor nalatenschapsregistraties en -afwikkelingen voor particulier en zakelijke relaties.
Financieel Werk: deskundig op gebied van verzekeringen, hypothecair – en financieel advies voor zowel particulier als zakelijke relaties.

Kijk voor meer informatie op: financieelwerk.nl

Ons laatste nieuws

WOZ-waarde: wat betekent dit voor jou?
WOZ-waarde: wat betekent dit voor jou?

De WOZ-beschikking valt in de eerste acht weken van het jaar op de mat. Het is een terugkerend onderwerp van gesprek. Is je huis wel op waarde geschat? Moet je bezwaar maken? En wat betekent het voor de belastingen die je dit jaar moet betalen? Dat zijn vragen waar veel mensen mee zitten.

Lees meer
De belastingaangifte 2024
De belastingaangifte 2024

Het voorjaar breekt aan en dat betekent dat het ook weer tijd is voor de aangifte inkomstenbelasting. Zoals Mijn Papierwerk-abonnees weten verzorgen wij belastingaangiftes die vervolgens eerst met onze abonnees besproken worden. Wij hebben een afspraak (uitstelregeling) met de belastingdienst om aangiftes gefaseerd in te dienen. Het grote voordeel is dan ook dat het recht op eventuele toeslagen verlengd wordt tot 1-5-2026

Lees meer

Meer nieuws in je inbox?